Direktlänk till inlägg 30 augusti 2009

Krogen igår då.

Av E - 30 augusti 2009 19:06

Igår var jag då på krogsväng, det var inte så fasligt mycket folk, man behövde inte slå sig framm till baren. : )



Han var inte där, och jag blev lite besviken att inte få se honom...

Jag vet inte om han är intresserad, hur märker man det??



Jag vet ännu inte hur jag vill ha det med killen jag är tillsammans med nu, det är ju så tryggt att vara med honom och han är så snäll och givmild mot mig, men som sagt, det var ju sexet.. en ganska viktig del ;)



En sak jag är riktigt stolt över är att jag ALDRIG varit otrogen mot min sambo, även om detta problem varat i snart 1 år!! - lycka -



Nä nu ska jag gå ut och promenera så jag får strandkropp till nästa sommar och blir lite mer attractive ;)



Puss och kram på er allihop =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av E - 7 september 2009 16:45

Trodde att jag tappat mina känslor för honom, men så såg jag honom... Det kittlade i magen och jag blev helt varm inombords när jag såg..     Jag vill ju glömma honom, vill inte göra någon skada i någon relation, men jag kan inte sluta tänka på han.....

Av E - 29 augusti 2009 16:55

Och ingen kan ta natten ifrån oss ;)     Ikväll blir det krogrundan med en kompis, ska bli rolig, förrutom att jag inte är helt säker på mig själv.. är en viss dream guy där vet jag inte om jag kan hålla tassarna borta, även om jag har "karl".... Jag...

Av E - 28 augusti 2009 16:47

Att göra slut med någon man varit tillsammans med är inte lätt. Hur berättar man för sin pojkvän/sambo/man att känslorna har tagit slut eller gått över till något man kan känna som "bästa vän" känslor?     Man kan vela göra slut av flera olika anledn...

Av E - 28 augusti 2009 16:11

Jag är en ganska kåt tjej som är tillsammans med en lite äldre man.. Vi hade det jätte bra förr, innan jag flyttade hit..     För ungefär 1 år sedan ändrades allt, jag kan, utan att ta i, säga att vi kanske haft sex tio gånger under ett års tid, jag ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards