Alla inlägg under september 2009

Av E - 7 september 2009 16:45

Trodde att jag tappat mina känslor för honom, men så såg jag honom...

Det kittlade i magen och jag blev helt varm inombords när jag såg..



Jag vill ju glömma honom, vill inte göra någon skada i någon relation, men jag kan inte sluta tänka på han..



Har gått och tänkt på dig 24 timmar om dygnet 2 månader nu, och jag vill bara få ut det, säga hur mycket jag tycker om dig, och fråga hur du tycker, om du tycker detsamma om mig!



Hur ska man våga bryta ifrån ett bra förhållande (missförstå mig inte, med våga menar jag bryta ifrån ett förhållande full med trygghet men utan kärlek)



Kommer han att kunna vara med mig? Vill han vara med mig?


Det här med att man ser på kroppsuttrycket om någon är kär i en, jag vet inte..


När jag träffade honom satt han delvis med "öppen famn" men också "tillbakasluten med händerna i kors runt sig"

Tror ni att man kan se om någon är intresserad men hjälp utav kroppsspråket?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards